Visos naujienos
Studentų įtrauktis į studijų procesą
2020 – 2021 metais vykdant studijas nuotoliniu būdu Europos sąjungoje atlikti tyrimai išryškino dvi pagrindines studijų organizavimo problemas: Studentų ir kitų besimokančiųjų įtraukties į studijų procesą iššūkius Mokymosi ir studijavimo pasiekimų ir rezultatų vertinimo iššūkius Mokslinin...
Seminaras „Sėkmingos skaitmeninio švietimo ekosistemos kūrimas: institucijų savęs vertinimas”
2022 m. gegužės 24 d. 15.00-17.30 val. vyks projekto „DIGI-HE seminaras: Sėkmingos skaitmeninio švietimo ekosistemos kūrimas: institucijų savęs vertinimas” Tai antrasis trijų dalių serijos seminaras, kuriuo siekiama padėti institucijoms įvertinti savo pasiekimus ir galimybes technologijomis grindži...
Rekomendacijos dėstytojams prieš egzaminų sesiją
Mieli dėstytojai, Artėjant 2022 m. pavasario semestro egzaminų sesijai primename ir rekomenduojame Moodle nuotolinių studijų aplinkoje savo dėstomuose dalykuose: Atnaujinti sukurtų atsiskaitomųjų užduočių datas. Yra galimybė vienu metu patikrinti ir matyti nustatytas visų veiklų datas - stud...
Kviečiame registruotis į koneferenciją Mokytojų rengimas darniam ugdymui
Kviečiame registruotis ir dalyvauti nuotoliniu būdu birželio 13-14 dienomis Nantes universiteto (Prancūzija) organizuojamoje konferencijoje Mokytojų rengimas darniam ugdymui. Konferencijos tikslas – prisidėti prie Europos švietimo politikos bei mokytojų ir mokytojų rengėjų profesinio tobulėjimo...
Kaune vyko DigiProf projekto partnerių susitikimas
Balandžio 26-27 dienomis Kaune vyko DigiProf projekto partnerių susitikimas. Partneriai atvyko iš Badeno-Viurtembergo valstybinio universiteto, Heilbronn, (Vokietija), Europos nuotolinio ir e.mokymosi tinklo (EDEN), (Estija), Aveiro universiteto (Portugalija) kiti projekto partneriai jungėsi ir daly...
Interviu su mokslo studijos „Learning Analytics: a Metacognitive Tool to Engage Students“ autorėmis
Inovatyvių studijų instituto tyrėjos prof. dr. Airina Volungevičienė, prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė ir doc. dr. Elena Trepulė, interviu su Sciendo leidyklos atstovais metu, ne tik pristatė mokslo studiją „Learning Analytics: a Metacognitive Tool to Engage Students“, tačiau ir pasidalino į...