Visos naujienos

Projekto TRANSFORM partnerių susitikimas Atėnuose

Gegužės 16-17 dienomis Atėnuose (Graikija) vyko pirmasis akis į akį (angl. face to face) projekto TRANSFORM - Skaitmeninė suaugusiųjų švietimo transformacija nuotoliniam įtraukiam mokymui partnerių susitikimas. Projekto partneriai džiaugėsi galėdami susitikti ir gyvai aptarti pasiektus ir dar sieki...

Susitikimas Berlyne

Balandžio 11-12 d. pavasariu dvelkiančiame Berlyne (Vokietija), įvyko EdDiCo projekto partnerių susitikimas. Susitikimo pirmasis akcentas buvo tai, kad daugelis susitikimo dalyvių džiaugėsi po ilgos, dviejų metų, pertraukos galėdami gyvai susitikti projektų partnerius. Aptarus individualius projekto...

Studentų įtrauktis į studijų procesą

2020 – 2021 metais vykdant studijas nuotoliniu būdu Europos sąjungoje atlikti tyrimai išryškino dvi pagrindines studijų organizavimo problemas: Studentų ir kitų besimokančiųjų įtraukties į studijų procesą iššūkius Mokymosi ir studijavimo pasiekimų ir rezultatų vertinimo iššūkius Mokslinin...

Seminaras  „Sėkmingos skaitmeninio švietimo ekosistemos kūrimas: institucijų savęs vertinimas”

2022 m. gegužės 24 d. 15.00-17.30 val. vyks projekto „DIGI-HE seminaras: Sėkmingos skaitmeninio švietimo ekosistemos kūrimas: institucijų savęs vertinimas” Tai antrasis trijų dalių serijos seminaras, kuriuo siekiama padėti institucijoms įvertinti savo pasiekimus ir galimybes technologijomis grindži...

Rekomendacijos dėstytojams prieš egzaminų sesiją

Mieli dėstytojai, Artėjant 2022 m. pavasario semestro egzaminų sesijai primename ir rekomenduojame Moodle nuotolinių studijų aplinkoje savo dėstomuose dalykuose: Atnaujinti sukurtų atsiskaitomųjų užduočių datas. Yra galimybė vienu metu patikrinti ir matyti nustatytas visų veiklų datas - stud...

Kviečiame registruotis į koneferenciją Mokytojų rengimas darniam ugdymui

Kviečiame registruotis ir dalyvauti nuotoliniu būdu birželio 13-14 dienomis Nantes universiteto (Prancūzija) organizuojamoje konferencijoje  Mokytojų rengimas darniam ugdymui. Konferencijos tikslas – prisidėti prie Europos švietimo politikos bei mokytojų ir mokytojų rengėjų profesinio tobulėjimo...