Strategijos, skirtos palaikyti gerovę skaitmeninio švietimo ekosistemoje
Lapkričio 25 dieną Europos nuotolinio ir e.mokymosi tinklo (EDEN) organizuotoje Europos nuotolinio mokymo savaitėje Skaitmeninės gerovės Windee projekto sesija – Strategijos, skirtos palaikyti gerovę skaitmeninio švietimo ekosistemoje.
Studentų ir dėstytojų gerovė skaitmeniniame švietime yra itin svarbi. Tad politikos eksperimentavimo projektas Windee sprendžia supratimo, strategijų bei koordinuotų politikos veiksmų šioje srityje trūkumą. Renkami įrodymai, kuriami sprendimai ir vykdomi eksperimentai siekiant tobulinti bei įgyvendinti sisteminius politikos pokyčius. Projektas buvo pradetėtas nuo išsamaus įrodymų rinkimo atliekant tyrimus, vertinimus ir politikos analizę skaitmeninės gerovės srityje. Tad pirmieji projekto rezultatai buvo pristatyti ir EDEN organizuotoje nuotolinio mokymosi savaitėje.
Sesiją moderavo VDU Inovatyvių studijų instituto direktorė prof. dr. Airina Volungevičienė.
Sesijoje buvo pristatytos naujos koncepcijos ir pasiūlymai, kaip palaikyti skaitmeninę gerovę skaitmeninio švietimo ekosistemoje ir kaip paremti mokyklas bei jų bendruomenes turimais ištekliais, kai mokytojų ir mokinių gerovę nusveria iššūkiai. Pranešimuose daugiausia dėmesio buvo skiriama bendrai skaitmeninės gerovės sistemai, jau turimiems ištekliams ir politikos eksperimentų projektams, kuriais siekiama pasiūlyti skaitmeninę gerovę ir tvarumą įtraukioms ateities klasėms Europoje.
Daugiau informacijos apie EDEN Europos nuotolinio mokymosi savaitės renginius, tikslų sesijų laiką bei kiekvienos dienos moderatorius ir pranešėjus rasite EDEN tinklo svetainėje.