Visos naujienos
Rekomendacijos dėstytojams prieš egzaminų sesiją
Mieli dėstytojai, Artėjant 2023 m. pavasario semestro egzaminų sesijai primename ir rekomenduojame Moodle nuotolinių studijų aplinkoje savo dėstomuose dalykuose: Atnaujinti sukurtų atsiskaitomųjų užduočių datas. Yra galimybė vienu metu patikrinti ir matyti nustatytas visų veiklų datas – stud...
Skaitmeniškai kompetentingi dėstytojai – pasiruošę tarptautiniam tarpinstituciniam nuotoliniam bendradarbiavimui
Gegužės 9-12 dienomis, Katalonijos atvirajame universitete, Barselonoje, vyko tarptautiniai projekto DigiProf mokymai projekte dalyvaujančių institucijų dėstytojams apie tarpinstitucinį tarptautinį dėstytojų ir studentų bendradarbiavimą nuotoliniuose ar mišriuose studijų dalykuose. Mokymų metu, dėst...
Vokietijos Universitetų ateities 2023 festivalis
Balandžio 28 dieną prof. Airina Volungevičienė skaitė pranešimą Vokietijos Universitetų ateities 2023 fesitavlyje (angl. University: Future Festival 2023) Pranešimo tema angl. „Quality of Digitally Enhanced Learning and Teaching. Institutional Self-assessment Approach“. Konferencijos dalyviams pro...
Universitetai:Ateityje 2023 festivalis
Vokietijos Aukštojo mokslo skaitmenizacijos forumas, finansuojamas vyriausybės, kartu su partneriais balandžio 28 d. organizavo Universitetai:Ateityje 2023 festivalį (angl. University: Future festival 2023), kuriame Inovatyvių studijų instituto direktorė prof. Airina Volungevičienė skaitė pranešimą ...
Tarptautinė konferencija Latvijos verslo administravimo koledže
Balandžio 20 dieną prof. Airina Volungevičienė dalyvavo Latvijos verslo administravimo koledžo tarptautinėje, nuotoliniu būdu organizuotoje konferencijoje, kurioje skaitė plenarinį pranešimą „Learning analytics as a metacognitive tool to engage learners“. Konferencijos dalyviams prof. Airina Volu...
COIMBRA universitetų grupės tarptautinis seminaras
COIMBRA universitetų grupė 2023 m. kovo 30 dieną organizavo tarptautinį seminarą, kuriame plenarinį pranešimą skaitė prof. Airina Volungevičienė. Pranešimo tema angl. „Learning analytics as a metacognitive tool to engage learners“. Seminare pristatyta ir diskutuota, kaip mokymosi aplinka, kaip met...